giovanni prowadzi tutaj blog rowerowy

Rowerowe przygody archiwisty z Prus Królewskich

300 km po Nordzie

Sobota, 29 czerwca 2013 | dodano: 29.06.2013

WSTĘP
Miało być więcej, ale się nie udało bo... ważna dla rowerzysty ciała część odmówiła współpracy.
TRASA
Na razie bez mapki (z meila, którego wysłałem Koledze- skreślenia to to co wyszło w życiu prawdziwym):
Szemud
Strzepcz
Sierakowice
Sulęczyno
Parchowo (NIE MAM TEJ GMINY!!!!)
Bytów
Kłoczygłowy, Trzebielino, Kępice (nad Słupskiem) (NIE MAM TYCH GMIN!!!)
Słupsk
( to jestem pod 200 km czyli jak się nic nie powali to będę tam ok 15)
szosa 213 do Krokowej.
a tam
3 a) dom
3 b) Hel i dom

do Żelazna a potem białymi drogami do Wejherowa i szosą koleczkowską do domu.
CZAS: od 4.20 rano do 23.00
WRAŻENIA:
Przede wszystkim wspaniałe widoki na obu częściach trasy. Robiłem mało zdjęć bo goniłem, ale naprawdę bomba. Na dole więcej wzgórz i konkretne lasy (Mirachowskie i takie co się zaczęły przy Kołczygłowach a skończyły przed Słupskiem) a u góry moja ulubiona szosa 213- kraina łagodności.
Słupsk muszę sobie spokojnie zrowerkować na lekko i przeczytać jakiś przewodnik o nim. Ze ścieżkami rowerowymi jak zwykle jaja. Pojawiają się i znikają, zmieniają strony ulicy, na wjeździe do miasta zakaz dla jazdy dla rowerów. Kicha.

Zło stało się na wylocie z Wejherowa- złapałem gumę- i to w moim maratonie. Podpompowałem bo się łudziłem i wjechałem na górę...tam już musiałem wymienić dętkę. Zauważyłem, że opona jest rozcięta z boku, ale zajmę się tym jutro.
ZDJĘCIA:
Ach te różnice językowe:

Słyszałem, że ZKP ma wprowadzić na Kaszubach cyfry rzymskie. Niedługo znów wymiana tablic: