giovanni prowadzi tutaj blog rowerowy

Rowerowe przygody archiwisty z Prus Królewskich

Gdynia-Kołobrzeg-272 km po Wielkiej Puszcie...i ŻYCIÓWKA!

• Sprzęt Dwudziestoośmio calówka
Sobota, 10 lipca 2010 | dodano: 11.07.2010

A więc.
Czas wycieczki: 6.10- 22.00 czyli 16h.
Czas jazdy: 12h 19 min. 25 s.

W sobotę chcieliśmy pobić rekordy życia i pojechać sobie do Kołobrzegu w odwiedziny do przyjaciół. Dystans wg. docelu wynosił 213 km. Pomyślałem sobie że doda się jakieś 10 % i będzie 230 km. Okazało się że zrobiliśmy 272 km. Jechaliśmy od ok 6 rano do 22, z czego jazdy 12 i 1/2 h.
Upał był jak skurczybyk, wypiłem chyba tle płynów co ważę.
Jak mogłem się domyślić moja dziewczyna ma o wiele lepszą kondycje od mojej. Ja między 200 a 265 km miałem kryzys, odżyłem dopiero w samym Kołobrzegu bo trzeba było się obudzić i prowadzić przez miasto. Podczas tego kryzysu musiałem prosić Asie żeby jechała za mną bo jakoś czasem się dziwnie chwiałem i wolałem żeby mnie, jakby co z szosy pozbierała.

Następnego dnia do 12 piliśmy kolę na tarasie w cieniu i pojechaliśmy rowerami do Koszalina a potem już walcząc tradycyjnie z pkp i skm szynami do domu.

Co do samej jazdy- to za dużo dla mnie. Nie ma czasu na turystykę, jest tylko sport. Mój dystans, bez sakw to 200km. I się zmęczę i mam radość z dystansu i jeszcze pozwiedzam po drodze i na koniec.