giovanni prowadzi tutaj blog rowerowy

Rowerowe przygody archiwisty z Prus Królewskich

Tajny plan zagminowania Kujawsko Pomorskiego

• Sprzęt Obcy...
Niedziela, 16 marca 2014 | dodano: 16.03.2014

Wyciekły tajne plany zagminowania województwa Kujawsko Pomorskiego.
Strefa A jest już nadgryziona, zostanie zaatakowana podczas 3 dniowego wychodnego na początku kwietnia. Wtedy zobaczy się ile zostało gmin, i pomyśli kiedy dalej.
Strefa B to jedno zwykłe wychodne, uderzenie nastąpi z Czerska.
Strefa C to 2-3 zwykłe wychodne, uderzenie będzie następowało zawsze o 21 z Grudziądza

ps. trzymam za siebie kciuki.

giovanni
| 16:33 niedziela, 16 marca 2014 | linkuj Ja niestety mam z góry wyznaczony termin. 5-7 kwietnia. W piątek nocuje pod Czerskiem a w sobotę rano cisnę zygzakami na południe województwa.
Turysta
| 15:33 niedziela, 16 marca 2014 | linkuj No popatrz. A ja właśnie czekam na jakiś weekend z sensowną pogodą, by zaatakować strefę A.
Może się gdzieś spotkamy. ;)
panther
| 15:16 niedziela, 16 marca 2014 | linkuj Świetny plan. Życzę powodzenia w jego realizowaniu.